پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261822
سومين روز اولين جشنواره ملي اقوام ايران زمين :
همايش فرهنگ هنر و ادب اقوام ايران زمين
تاریخ انتشار : 1402/04/02 23:22:14
نمایش : 952
همايش فرهنگ هنر و ادب اقوام ايران زمين ، نکوداشت شاعر و اديب معاصر ميرزا بيضاجونقاني با ميزباني مردم شهر جونقان در موزه مشروطيت اين شهر برگزار گرديد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مردم شهر جونقان در محل موزه مشروطه خواهي اين شهرميزبان سومين روز از اولين دوره جشنواره ملي اقوام ايران زمين بودند. در سومين روز جشنواره اقوام ايران زمين همايش فرهنگ هنر و ادب اقوام ايران زمين ، نکوداشت شاعر و اديب معاصر ميرزا بيضا جونقاني در موزه مشروطيت ( قلعه سردار اسعد بختياري) شهر جونقان برگزار گرديد.

در اين برنامه از تعدادي از مفاخر فرهنگي ، هنري و ادبي شهرستان، استان و اقوام ايران زمين تقدير به عمل آمد. ميهمانان اين برنامه جشنواره اقوام ايران زمين را بستري مناسب براي معرفي فرهنگ هاي اقوام ايراني دانسته و عنوان کردند که برگزاري اينچنين جشنواره هايي علاوه بر آشنايي اقوام با يکديگر و فرهنگ هاي جذاب آنها باعث نزديکي و اتحاد هرچه بيشتر اقوام براي ساختن ايراني آباد ، آزاد و قدرتمند خواهد بود.

در ادامه دکتر شارلويي رئيس انجمن مفاخر ايران گفت: اينگونه برنامه ها خاصه براي اقوام و قبائل و عشاير که مردمي با صفا و صميمي و صادق هستند و بياني از هنر آنها و روح معنوي آنها است و يادي از حماسه و شجاعت آنها است مي تواند در يک زندگي سالم و صفا بخش تاثير بسزايي خواهد داشت.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html